Friday, November 19

hari ni berapa bln ea?

waa... i mean salam~ erm, byk story nih! tapi x tau nk mulakan camner? any suggestion? tape la. skang ni aku dlm... dlm... dlm... rumah la! lawak nye laa~ yee... aku dlm dilema la. dilema? iye? yela, aq punye 'tut..' (mesti nak sensed gak ke) maseh blom dituntut. sory ea msj msj yg x terbalas! wait a hour... ape? ko tak dpt agy fon? nak kene 'tut..' (yg ni mesti di sensed) taon depan pon x dpt? ape ke hal demikian nya?! tu la dilema nye...


lame an aq x post blog? hahaha, baru nak gtau! peduli pe ko post kje tak? sape nak bace blog ko sual!! hahaha. pe agy nak citer ea, yela, seblom ni mmg ade byk kali nawaytu nak post blog skang nih. da blurr~ lantak ar!


hah! hari ni sebuah family iaitu sedara aq nak dtg! :O phm tak ayat tuh? eheem, ye, mereka nak dtg. sepupu aku yg gtau kat fb smlm. dah la pow aku adiah sbb dye dpt num satu dlm kelas. then aku pk ada byk sgt duet kat dlm poket tuh. then lagi, i tied a promise to give something to her! then lagii, no money anymore in my purse right now! i have used to buy baju baja at sunway last wednesday~ huh, pe nak buat. dye suh belanja kat nilai. dye ngn family dye nak shopping shoppang kat ctu~


p/s; aku rindu kwnkwn!

No comments:

Post a Comment