Friday, March 11

holla :)

assalamualaikuwarahmatullahiwabarakatuh wamaghfiratuwaridhwanu (sejujurnya aku baru tahu ade gak salam mcm nih). dah lame lame lmae giler tak post smthg kan ? waaa... anda sume tahu skarang ape jdi ? tahu tak ? urm, jadi apa ea? lupe kan !

camner nak mule kan ea...

"yeah ! aku di skolah baru !"

cam riak lak. tuka2 !

"im mjsc student now :)"

err, npk sgt lagi nk mnunjuk !

lantak la ape introduction nye ! skarang nih, aku bkn lagi warga smks18 dan aspura 18. sng citer kan ! yee, aku nk ceciter sket psl beberape impression aku kat skola baru nih.

seperti yg korg tau dan juga tidak tau, aku mlanjutkan pengajian di tingkatan 4 di smks18 HEBAT selama sebln. dan tidak mnjadi penghuni asrama. known as outsider. andersten ? best kowt dlm sbln tuh ! gler babi bebas jadi outsider! tapi penat la. bygkan, gi argentina smpai u.k jauhnya (mesti korg percaya kan ?).

slepas sebulan, result sbp kluar.... ramai gak la yg dpt. aku je ta dpt:( sbb aku tak mohon laa:) tapi, aku still mnanti mane2 twrn mrsm. dan berjaya mencapainya slepas smgu brikut keputusan itu kluar...

inilah mjsc merbok ! wow ! tmpat ape ini ? ade org ckp, cam kem tentera pon ade tmpat nih! haha, agak la ! gle weyh ! byg kan ! imagine magerine! jauh gler kat kedah tuh! kat pedalaman kwsn ldg getah! depan dye ade gunung, celik mata nmpk gunung dulu! perrghh...

konklusinya, au puas ati la ngn maktab nih, praturan nya, environment nya, juga bau skrap getah nya, dan pelbagai nya lagi lah, aku masih bertahan, dan slesa... org ckp, law dah dok jauh dari umah sonok, yela, law rndu umah, ko nk buat pe kat sane? umah ko jauh bagai nk rak! nk ko melalak kat ctu? redha je la kan? drpd ade niat nk melalak. baik belaja :) ceyh adan !

khidupan aku disini... bermula dari seorg rakan berdialet kedah menegurku. serius aku sdikit terasa... nerd gak dak mrsm nih. cara dye ckp ngn aku sopan jee... btol gak la ckp slh sorg ckgu kat sane, 'plajar mrsm merbk nih pndai brlakon' haha, dorg kire cam... tade la baik sgt ! nakal gak, tuh yg aku suke tuh! beze ngn dak kl, bajet bagus. mls nk ulas pnjg2 psl tuh...

rangkumannya, aku rindu gler kwn2 lame aku! hang selasa nih!!!!

1 comment: