Monday, October 18

tergrak jua akhirnya...

yeay PMR dah abes!

assalamualaikum... salam satu islam, ecececeh~ alim gak aku nih. ohh, kat atas tuh? baru nak celeb kat dlm blog. ahakzz... am i too late for that? x kesa la kan. yela, sblom nih mmg dah psg byk kali niat nak update blog pas pmr. tapi, sikap mls an, phm2 je la.

haih~ pe nk citer ea? hah! psl aku ponteng. haah dowh. mmg ponteng pon. aku start wat aktiviti nih seari pas abes pmr. ko bygkan dok skola tu seari x wat pape. ptg uh balek ah! dgr geng bese wat keje ni pon balek. nak tau sape geng tuh? x yah r. geng ni trmasok aku kre geng brani gak la. phm2 gak la ye.

then, in friday, cam bese la dak2 asrm balek. ceh, cter cam aku dak luar lak. hahaha. yg ne smbg2 ngn aq kat fb mlm tuh, gtau la aq, "adan! datin rindu ko dowh!" yeke? wow, i mean urm, x de idea tuk reaksi ni la. phm2 lgi la ye. haish, ko ni dan asyik soh dorg phm sndri je! bek ko soh dorg yg bercrita dlm blog nih jer! haih~

ok la. smpai cni je ea! daa~

No comments:

Post a Comment